Tilmeld dig vores nyhedsbrev
Modtag bl.a. tips og tricks omkring onlinekurser. Lige nu modtager du også gratis e-bogen “Online Kursus Kickstart – En e-bog for onlinekursus skabere”
Det er her du skal fange din kommende kursist opmærksomhed, skriv hvad kurset handler om, hvilket udbytte de får ud af det, hvem det henvender sig til og hvad du ellers tænker er relevant at vide. Du bestemmer, men husk, det er her du skal sælge dit kursus. Du kan på salgssiden under din tekst (eller før – du bestemmer). Indsætte en video, hvor du introducerer dig selv og fortæller om kurset, det kan være en god måde at skabe tillid og interesse.
HUSK, når du skal skrive og sælge dit onlinekursus: FAKTA FORTÆLLER – FORDELE SÆLGER, så dit fokus skal være på fordelene og den læring de kommer igennem, hvad får din kursist ud af at investere i dit kursus. Hvornår har de det, hvad har de lært, når de er igennem det. Hvad er dine kursisters Pain Points – tænk dette ind, når du laver salgssiden: Tegn et billede af HVAD der er muligt – Hvad DRØMMER din kursist om? Hvordan hjælper du dem opnå deres drømme / mål? Hvordan giver du dem troen på dem selv? Hvad får de ud af det?
SALGSSIDE SKABELON:
FIF til opbygning og indhold på en salgsside: